خبرگزاري ايرانيان
مناسب سازي پل هاي عابر پياده در منطقه 6

 اداره زيباسازي منطقه 6 در جهت ايمن سازي و تسريع در عبور و مرور شهروندان، اقدام به جمع آوري و مرمت سايبان هاي شكسته و رفع خاموشي از روشنايي داخل عرشه پلها كرد.
  به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه 6 ؛ محمدعلي شهرامي فر رئيس اداره زيباسازي شهرداري منطقه 6 از مناسب سازي و نگهداري پلهاي عابرپياده معمولي ومكانيزه در سطح منطقه خبر داد: در جهت رفاه حال شهروندان و نگهداري مستمر از پلهاي عابر پياده تاكنون 22 مورد از سايبان هاي شكسته پلها جمع آوري و برخي نيز مرمت شده است.
جهت رفع خاموشي از روشنايي داخل عرشه پلها اقدام شده است. همچنين به مناسبت هاي مختلف نيز پل ها نورپردازي مي شود.
 وي خاطر نشان كرد: شستشوو نظافت عرشه پلها، شستشوي هفتگي بدنه و رنگ آميزيپله ها از ديگر اقداماتي است كه به طور مستمر انجام مي شود.
شهرامي فر در ادامه درباره نگهداشت پل هاي مكانيزه نيز گفت: سرويس پله هاي برقي و تعويض هندريل هاي فرسوده سه پل انجام شده است و در اطراف پلهاي مكانيزه نيز نگهبان مستقر شده است.
(0) نظر
برچسب ها :
اجراي طرح حمايت از كاهش بي سوادي در منطقه 10 تهران
اجراي طرح حمايت از كاهش بي سوادي در منطقه 10 تهران
معاون امور اجتماعي و فرهنگي منطقه 10 از انعقاد تفاهم نامه همكاري با اداره آموزش و پرورش منطقه براي اجراي طرح حمايت از كاهش بي سوادي خبر داد.
به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه 10، سيد جواد حسيني معاون امور اجتماعي و فرهنگيمنطقه ضمن اعلام اين خبر گفت: اين طرح با عنايت به مصوبه 359 شوراي اسلاميشهر تهران مبني بر الزام شهرداري تهران به همكاري، مشاركت و حمايت از برنامه هاي كاهش بي سوادي از طريق انعقاد تفاهم نامه همكاري با مشاركت اداره آموزش شهروندي و اداره آموزش و پرورش منطقه با تعيين خط مشي و سياست هاي كلي و برنامه ريزي در خصوص حمايت از كاهش بي سوادي اجرا مي شود.
حسيني افزود: اين طرح با اعتباري بالغ بر 20 ميليون تومان به صورت رايگان اقشار مختلف شهروندان را شامل: كارگران فصلي، كودكان كار و خياباني،شهروندان بي سواد و كارگران بي سواد شاغل در شهرداري را تحت پوشش قرار مي دهد.
به گفته وي با هماهنگي هاي به عمل آمده در مرحله اول اين طرح  امسال 137نفر از كارگران بي سواد شاغل در شهرداري منطقه باسواد مي شوند
(0) نظر
برچسب ها :
X