خبرگزاري ايرانيان
نصب برچسب‌های هشداری گپ سکوهای مسافری در خطوط هفتگانه متروی تهران حومه
مدیریتارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از نصب برچسب‌های هشداری برای افزایش ایمنی مسافران در مقابل گپ سکوهای مسافری تا قطار در خطوط هفتگانه متروی تهران و حومه خبر داد. بهگزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با توجه به اهمیت حفظ ایمنی مسافران در شهر زیرزمینی، شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه برای جلوگیری از بروز حوادث هنگام سوارشدن به قطار به دلیل وجود گپ سکوها نسبت به نصب برچسب‌های هشداری اقدام کرده است.
گفتنی است: به دلیل ضرورت آگاه سازی مسافران از مخاطرات گپ سکوهای مسافری از هفته اول دی ماه 1399 چهار هزارو 400 برچسب که تعدادسه هزارو 900عددبرچسب هشدارنوشتاری فارسی" مراقب فاصله بین قطار و سکو باشید" و تعداد پانصد عدد برچسب هشدارنوشتاری انگلیسی" MIND THE GAP"  برای نصب روی کف سکو و در مقابل درهای ورود به قطار در ایستگاه های فعال خطوط هفتگانه متروی تهران نصب شده است.
(0) نظر
برچسب ها :
کلنگ توسعه خط 3 به 1 مترو به زودی زده می شود



کلنگ توسعه خط 3 به 1 مترو در شمال تهران با توجه به تحویل زمین مورد درخواست شرکت مترو برای اجرای کار، به زودی به زمین زده می شود.

 به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک محمد خردمند معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه در جلسه نهایی شدن مسیر توسعه خط ۳ به ۱ مترو در منطقه یک که با حضور مدیران پروژه شرکت توسعه مترو برگزار شد با بیان مطلب فوق اظهار داشت: با همکاری خوب شرکت مترو و شهرداری منطقه یک در اجرای این طرح، امیدواریم این خط به زودی به اجرا و بهره برداری برسد.

خردمند افزود: طبق اعلام مدیر پروژه در حال حاضر مسیر این طرح به طول بیش از  ۸ کیلومتر با ۷ ایستگاه  مصوب و توسعه شمال غربی خط ۳ مترو توسعه شمالی خط ۱ از میدان تجریش به سمت زعفرانیه در قالب فرایند مطالعاتی به صورت یکپارچه در نظر گرفته شده است.

خردمند افزود: با بررسی ۱۱ گزینه انتخابی ۴ گزینه انتخاب شد که ۱ مسیر از نوبنیاد به میدان شهید باهنر متصل و ۳ مسیر از سه راه نارنجستان به میدان نیاوران متصل و هر دو در امتداد خیابان شهید باهنر  به خیابان ولیعصر(عج) می رسیدند که گزینه نهایی با عبور از خیابان پاسداران انتخاب شد.

وی تصریح کرد : مسیر توسعه از میدان نوبنیاد ابتدای خیابان پاسداران شروع می شود در خیابان شهید باهنر ادامه می یابد و از میدان تجریش عبور و در خاتمه به خیابان زعفرانیه می رسد که کل ایستگاه های واقع در محدوده منطقه یک ۷ ایستگاه شامل سه ایستگاه در پاسداران، دو ایستگاه در نیاوران، یک ایستگاه در میدان تجریش و یک ایستگاه در زعفرانیه قرار دارد.
(0) نظر
برچسب ها :
توزیع 7هزار نهال مثمر رایگان در محله های مرکزی شهر تهران آغاز شد


شهردار منطقه11 تهران از آغاز توزیع و کاشت بیش از 7هزار نهال درختان مثمر به صورت رایگان در منازل شهروندان ساکن در محله های  مرکزی شهر تهران خبر داد .

 به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه11،  نصراله آبادیان  با بیان این که توزیع رایگان نهال درختان مثمر بین شهروندان ساکن در منطقه 11 از نیمه دوم دی ماه آغاز و تا نیمه اول اسفند ماه ادامه خواهد داشت؛ گفت: شهروندان می توانند برای ثبت سفارش از طریق سامانه 137 اقدام کنند.

شهردار منطقه 11 افزود:  بر اساس گزارش های واصله بیشتر شهروندان تمایل به کاشت درخت مثمر در منازل خود دارند؛ به همین منظور مقرر شد از نیمه دوم دی تا نیمه اول اسفند سال جاری بیش از 7هزار نهال مثمر به صورت رایگان برای کاشت و تحویل در منزل شهروندان توزیع شود.

او ضمن اشاره به توزیع نهال های مثمردر خصوص نوع نهال ها بیان کرد: 7هزار نهال زیتون، به، خرمالو، آلو، زردآلو و نارنج طی دو مرحله از طریق سامانه 137 و تحویل حضوری در بوستان های معین توزیع خواهد شد.

آبادیان ادامه داد: پس از ثبت درخواست شهروندان در سامانه 137 و ذکر نشانی منزل، کارشناسان کلینیک مرکز تام منطقه11 به همراه کارگران کاشت درخت در محل حضور پیدا خواهند کرد و اگر شهروند درخواست کاشت نهال داشته باشد نهال را برایشان در محل غرس می کنند و اگر صرفا درخواست تحویل نهال را داشته باشند روش های نگهداری گیاه را به ایشان آموزش می دهند .

به گفته شهردار منطقه 11 ،  از نیمه دوم دی ماه تا  اولین روز اسفند ماه سال جاری به تعداد 2هزار نهال و از ابتدای اسفند تا 15 اسفند ماه به مناسبت روز درختکاری نیز 4هزار نهال مثمر دیگر توزیع و غرس خواهد شد.

آبادیان در انتها یادآور شد: توزیع نهال ها رایگان است و به منظور حفظ سلامتی شهروندان در مرحله نخست، ثبت و سفارش نهال صرفا از طریق سامانه تلفنی 137 امکان پذیر است .

(0) نظر
برچسب ها :
اختتامیه مراسم سالگرد شهادت سردار دل‌ها در قلب طهران



اختتامیه مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، سردار دل‌ها در قلب طهران با اجرای رزمایش کمک مؤمنانه، از سری کمک‌های مردمی در ایام سوگواری ایشان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 12، مراسم اختتامیه سالگرد شهادت سردار دل‌ها با حضور علی‌محمد سعادتی، شهردار منطقه و رئیس ستاد سردار دل‌ها، حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص)، حسین عابدی‌فر، دبیر شبکه یاران انقلاب اسلامی و دبیر ستاد سردار دل‌ها، مسعود رکنی، فرمانده سپاه ناحیه امام خمینی (ره) و برخی دیگر از مدیران شهری، مدیران ارشد سرکلانتری هفتم، خیرین و... در منطقه 12 برگزار شد.
در این مراسم رکنی ضمن تقدیر از مشارکت منسجم همه حوزه‌ها اعم از شهرداری، بسیج، خیرین، سرکلانتری هفتم، پلیس راهور و... در هرچه باشکوه‌تر برگزارکردن نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، به‌ویژه فضاسازی محیطی و تبلیغات گسترده در معابر اصلی و فرعی منطقه 12 گفت: برنامه‌های درنظرگرفته‌شده برای این مراسم در منطقه 12 به یاری خدا به‌زیبایی هرچه‌تمام‌تر برگزار شد و از جمله تولیدات فرهنگی ارزشمند در این برنامه‌‌ها، رونمایی از سرود حاج قاسم سلیمانی برای نخستین‌بار در این منطقه بود.
در ادامه عابدی‌فر طی سخنانی، برنامه‌های اجراشده به مناسبت سالگرد شهادت سردار دل‌ها در منطقه 12 را برشمرد و با اشاره به دستاوردهای شبکه مردمی یاران انقلاب در این منطقه گفت: شناسایی 500 سرشبکه قوی خیرین منطقه که اکنون در حال کمک به محرومیت‌زدایی در سطح منطقه‌اند، از جمله این دستاوردها بوده که به‌طور پیوسته به توزیع گسترده کالا و خدمات به محرومان مشغول‌اند.
حسن‌زاده نیز به عنوان سخنران بعدی ضمن یادآوری فرمان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) برای کمک مؤمنانه به محرومان ادامه داد: اکنون پس از گذشت 10 ماه از آغاز این فرمان، همچنان می‌بینیم که خیرین و مردم برای شرکت در این برنامه اقدام می‌کنند و مراسم امروز هم از این دست است که یکی از 63 رزمایش‌ کمک مؤمنانه به مناسبت 63 سالگی حاج قاسم سلیمانی در سطح تهران بوده و نشان می‌دهد وقتی با روحیه انقلابی و مردمی پای کار می‌آییم، نتایج گران‌قدری به دست می‌آوریم.
در پایان سعادتی با ابراز خرسندی از تلاش همه‌جانبه آحاد مردم برای درک و تبیین تفکر شهید سلیمانی به عنوان تفکری ملی-اسلامی در ویژه‌برنامه‌های سالگرد ایشان گفت: امروز شاهد آنیم که این تفکر از دامنه مرزهای کشور فراتر رفته، در سرزمین‌های مختلف طنین‌انداز شده و مکتب شهید سلیمانی را که مکتب ایثارگری، رشادت‌ها و ولایت‌مداری است، به وجود آورده است.
وی تلاش‌های انجام‌گرفته برای برگزاری مراسم سالگرد این شهید را روزی دنیوی و اخروی همه مشارکت‌کنندگان در آن خواند و افزود: ان‌شاءالله خداوند به همه ما توفیق حرکت در مسیر تفکر شهید سلیمانی را اعطا فرماید.
(0) نظر
برچسب ها :
پایگاه مقاومت بسیج سردار عارف فتاحی در نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب افتتاح شد


 پایگاه مقاومت بسیج سردار عارف فتاحی نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب با حضور مجتبی حافظ ملکی جانشین سازمان بسیج،  ابوالفضل میرزایی فرمانده حوزه بسیج مالی، منابع انسانی و برنامه ریزی شهرداری تهران و محمدرئوف قادری مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب، محمدرئوف قادری با اشاره به فدارکاری های صورت گرفته توسط بسیج در تمامی عرصه ها اظهار داشت: بسیج و روحیه بسیجی نه تنها در ایران بلکه در تمامی جهان می تواند منشا خیر و برکت برای همه انسان ها باشد و چه بسا برخی کشورها از سازمان بسیج ما الگو برداری کرده و سازمانها و تشکلهایی مانند بسیج را برای خدمات رسانی به مردم تشکیل داده اند.

مدیرعامل  نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب با اشاره به اینکه بسیج یگانی اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و خدمات رسانی است بیان کرد: ویژگیهای روحیه بسیج به گونه ای است که با بسیج همه گانی در تمامی حوزه‌ها در خدمت و کمک مردم قرار بگیرد. بسیج یک روز در لباس رزمندگی در جبهه‌های دفاع مقدس و یک روز در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و خدمات رسانی به کمک مردم می شتابد و حضور پر ثمری دارد.

وی با اشاره به اینکه بسیج ریشه در انقلاب و مردم دارد، گفت: مردم خصوصاً جوانان فارغ از بحثهای سیاسی و جناحی در بسیج حضور دارند و همین عامل همدلی و همکاری های اجتماعی در جامعه است و به همین دلیل، هر سازمانی نیازمند یک تشکل مانند بسیج است و بسیج به خوبی می تواند بسیاری از نیازهای یک سازمان را برطرف کند.

قادری با بیان اینکه نام پایگاه بسیج نمایشگاه شهرآفتاب را با همکاری دوستان در سازمان بسیج، شهید سردار عارف فتاحی انتخاب شده است، بیان کرد: شهید سردار عارف فتاحی از فرماندهان و همرزمان اینجانب در دوران دفاع مقدس بود و در عملیات والفجر 10 به شهادت رسید و شخصا شاهد به شهادت رسیدن ایشان بودم و یاد و خاطره این همرزم و دوست عزیز برای من بسیار ارزشمند است.

مجتبی حافظ ملکی جانشین سازمان بسیج شهرداری تهران در ادامه این جلسه با بیان اینکه ۳۳ حوزه بسیج و بیش از ۱۴۰ پایگاه فعال بسیج در مجموعه شهرداری تهران داریم، اظهارداشت: کارمندان بسیجی شهرداری که بالغ بر 40 هزار نفر هستند منشا بسیاری از خدمات به مردم بوده اند و در مواقع حساس توانست اند به خوبی از آرمانهای کشور و نظام دفاع کنند.

جانشین سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: برای کیفی سازی نیروهای بسیجی شهرداری تهران تلاش می‌کنیم و برنامه هایی در این راستا در دست اقدام داریم.

ابوالفضل میرزایی فرمانده حوزه بسیج مالی، منابع انسانی و برنامه ریزی شهرداری تهران با اشاره به اینکه پایگاه مقاومت بسیج شهرآفتاب هفدهمین پایگاه بسیج حوزه معاونت مالی و اقتصادی است، اظهار داشت: خوشبختانه از زمانی که درخواست ایجاد پایگاه بسیج در نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب مطرح شد، مورد استقبال قرار گرفت و مدیریت مجموعه و جناب آقای دکتر قادری نهایت همکاری را برای ایجاد این پایگاه داشته اند.

در پایان این مراسم پایگاه مقاومت بسیج سردار شهید عارف فتاحی در ساختمان مدیریت نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب افتتاح شد.

(0) نظر
برچسب ها :
پانزدهمین سالگرد تاسیس ۱۳۷در منطقه ۶ گرامی داشته شد


شهرداری ناحیه ۵ میزبان برنامه  تقدیر از عوامل ستادی و اجرایی ۱۳۷ منطقه ۶ با حضور رییس سامانه ۱۳۷ شهرداری تهران، شهردار و معاونین منطقه ۶ بود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، در ابتدای این برنامه مهدی جلیلوند رییس اداره بازرسی منطقه ۶ با بیان اینکه مدیریت شهری منطقه شش در طول این ۱۵ سال ، نیم میلیون پیام شهروندان را رسیدگی کرده است، افزود : در دوره اخیر ارتقای کیفی سطح خدمات رسانی به درخواست های شهروندان مد نظر قرار گرفته است.

در ادامه این برنامه نیز جمشید رحمانی پناه دبیر دبیران شورایاری  ضمن اشاره به خدمات رسانی مستمر عوامل اجرایی ۱۳۷ در ایام کرونا به به نیابت از شهروندان و شورایاری های منطقه ۶ به قدردانی از تلاشهای شبانه روزی عوامل ۱۳۷پرداخت.

همچنین نصیریان رییس سامانه فوریت های شهری ۱۳۷ شهرداری تهران، عملکرد منطقه ۶ در حوزه رسیدگی به پیام های خدمات شهری را بر طبق ارزیابی ها در سطح مطلوب دانست.

تورج فرهادی شهردار منطقه ۶ نیز در سخنانی ضمن تقدیر از شهردار ناحیه ۵ در برگزاری مطلوب این نشست با رعایت پروتکلهای بهداشتی، افزود : عوامل ۱۳۷ در حقیقت بازوی اجرایی مدیریت شهری در خدمت به مردم هستند


 فرهادی با اشاره به ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت : آموزه های این شهید به ما خاطر نشان می سازد که تمام مسیر و هدف ما بایستی رفع مشکلات مردم باشد و کارکنان ۱۳۷ در خط مقدم این جبهه قرار دارند.

اجرای گروه سرود به مناسبت اربعین شهید محسن فخری زاده و سالگرد شهید قاسم سلیمانی و تقدیر از برگزیدگان پایان بخش این برنامه بود.
(0) نظر
برچسب ها :
موافقت کمیسیون ماده پنج با طرح موضعی محله نفرآباد بر اساس الگوی مسکن ایرانی–اسلامی

 
در جلسه کمیسیون ماده پنج به ریاست شهردار تهران طرح موضعی محله نفرآباد (منطقه 20) بر اساس الگوی مسکن ایرانی– اسلامی به تصویب رسید.
به گزارش روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، جلسه کمیسیون ماده پنج شهر تهران به ریاست پیروز حناچی شهردار تهران و با حضور اعضاء، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای اسلامی شـــهر تهران، عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران و علی اشراقی رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج تشکیل شد.
علی اشراقی در این خصوص گفت: در هفدهمین جلسه کمیسیون ماده پنج بررسی طرح موضعی محله نفرآباد در دستور کار قرار گرفت و پس از توضیحات مشاور و تأیید کارگروه فنی این کمیسیون، با پروژه برنامه ریزی، طراحی شهری و طرح معماری برآمده از الگوی مسکن ایرانی – اسلامی در این محله موافقت شد.
وی در خصوص این طرح افزود: محله نفرآباد با وسعتی حدود 13 هکتار در مجاورت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) واقع شده و در طول چهارسده تاریخی خود، یک محله مسکونی در مجاورت حرم بوده است.
وی ادامه داد: این محله بیش از دو دهه با شرایط خاصی روبرو بوده است؛ به طوری که در مقطعی کاربری این محله به شکل باغ آرامگاه شده بود، که این خود باعث توقف جریان سکونت و زندگی در این محله شده بود.
رییس کمیسیون ماده پنج گفت: با توجه به مطالعات ارائه شده با پیوند هویت 400 ساله تاریخی این محله با الگوی سکونت پایدار، در افق طرح، محله نفرآباد به محله ای سرزنده و مشارکت پذیر تبدیل خواهد شد.
اشراقی افزود: بر این اساس قرار شد سازمان نوسازی شهر تهران ضمن تعریف سازمان اجرایی و بهره گیری از مشارکت حداکثری مردم، زمینه اجرای مطلوب طرح را فراهم نماید و معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران نیز در بازنگری طرح تفصیلی محدوده حــــرم مشابه همین رویکرد را سرلوحه کار خویش قرار دهد .
وی گفت: در ادامه این جلسه دستورالعمل پیشنهادی چگونگی برخورداری املاک خاص از تراکم مجاز ساختمانی مورد بحث و بررسی مبسوط قرار گرفت و با پیشنهاد کارگروه فنی در خصوص مواردی که از لحاظ اصول فنی امکان احداث بنا در سطح اشغال مجاز فراهم نباشد، با کاهش سطح اشغال و رعایت سقف تراکم ساختمانی و در حداکثر یک طبقه مازاد موافقت شد؛ همچنین بنا شد در خصوص اراضی و املاک با مساحت حداقل هزار مربع اقدام مشابه صورت گیرد و معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران دستورالعمل لازم را به مناطق 22 گانه ابلاغ کند.
 
(0) نظر
برچسب ها :
سوگواری برای مرد میدان در قلب طهران



علی‌محمد سعادتی از برگزاری ویژه‌برنامه‌های مراسم نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، سردار دل‌ها در قلب طهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 12، علی‌محمد سعادتی، شهردار منطقه، ضمن اعلام این خبر گفت: تجدید میثاق با سردار دلاوری که خود را سرباز وطن می‌نامید، محدود به زمان و مکان خاصی نیست و این مردم که به گفته آن شهید بزرگوار، ملت امام حسین (ع) و ملت شهادت‌اند، همواره حرکت در مسیر مجاهدت برای دین و وطن را به اثبات رسانده‌اند.
وی با ابراز خرسندی از حرکت‌های همه‌جانبه و منسجم مردم و دستگاه‌ها در نشان‌دادن میزان ارادت به سردار دل‌ها به جهانیان در ویژه‌برنامه‌های نخستین سالگرد شهادت ایشان افزود: امروز بر کسی پوشیده نیست که این مردم، چگونه با افتخار و سربلندی در پاسداشت خون قهرمانان خود با باوری راستین و اراده‌ای آهنین پا‌به‌میدان می‌گذارند و در درک و تبیین مجاهدت‌های آنان برای همگان، به‌ویژه نسل‌های آینده می‌کوشند.
شهردار قلب طهران از بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها در ایجاد فضاسازی برای این ایام سوگواری سخن گفت و ادامه داد: به منظور تبیین مؤلفه‌های مکتب این شهید والامقام، معرفی قهرمان ملی ایران و چهره بین‌المللی جبهه مقاومت با تلاش عوامل اجرایی، به‌ویژه حوزه مقاومت بسیج شهید مهدی عابدینی شهرداری منطقه، مراسم ستاد سردار دل‌ها با رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا و پروتکل‌های بهداشتی از تاریخ ۱۳ تا ۱۶ دی‌ماه در میادین اصلی منطقه (بهارستان، خراسان، امام حسین (ع)، شهدا و شوش) در دو نوبت صبح ۷:۴۵ تا ۱۰ و بعد از ظهر ۱۵ تا ۱۷، بدون تجمع برگزار شد که شامل برگزاری همایش ادبی حرف آخر عشق توسط انجمن ادبی ترنج با موضوع رشادت و شهادت حاج قاسم سلیمانی، پویش قهرمانان مقاومت، مسابقات مجازی نظیر مسابقه کتابخوانی، پخش نماهنگ‌، پادکست‌، پوشش گسترده کلیپ و صوت و تصویر حاج قاسم سلیمانی، روزشمار، زیارت مجازی، ختم قرآن، ساخت پروفایل اختصاصی و... در فضای مجازی، توزیع چند هزار بسته کمک مؤمنانه حاج قاسم به نیازمندان، چسباندن برچسب مرد میدان (ماشین‌نویسی)، نصب و توزیع پوستر، ایجاد فضا برای روشن‌کردن شمع توسط مردم، نصب حجله برای عکس حاج قاسم سلیمانی، ایجاد بنر میثاق با سردار دل‌ها برای امضای مردم و... بود.
گفتنی است معابر اصلی و فرعی، میادین و ساختمان‌های شهرداری منطقه نیز به تصاویر شهید حاج قاسم سلیمانی با محوریت شعار «مرد میدان» مزین شد که شامل اکران 30 عدد پرتابل، نصب و اجرای 180 استند و داربست و چاپ 100 بنر خودرویی به همراه نصب طاق‌نصرت‌ها و ایجاد ایستگاه‌های صلواتی بود.
(0) نظر
برچسب ها :
کاشت نهال برای متولدین در دارالمومنین


برای نوزادان تازه متولد شده در دارالمومنین یک نهال با نام آنها در فضای سبز منطقه کاشته می شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در این باره گفت: در این طرح، به ازای تولدهر نوزاد، نهالی برای او و با نام او، در نزدیکترین بوستان محله کاشته می شود. و مشخصات کامل فرزند بر روی پلاکاردی، در کنار درخت مورد نظر ثبت خواهد شد.

سعید تیموری  با بیان اینکه این برنامه در راستای تقویت مشارکت شهروندان در نگهداشت محیط زیست و ایجاد احساس تعلق محلی برای غنچه های نوشکفته محلات اجرا می شود، دربراه هدف اجرای این طرح گفت: اینکه درختی از بدو تولد کودک کاشته شود و او طی سال‌ها شاهد رشد درخت باشد، عشق و احترام به طبیعت و محیط‌زیست را از کودکی در وجود شهروندان نهادینه می کند و به نوعی باعث ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست و ارتقای مسئولیت پذیری اجتماعی  می‌شود.
او افزود: این برنامه با تلاش و مساعدت همکاران ناحیه یک صورت گرفت و در آینده نواحی دیگر منطقه نیز میزبان خانواده های غنچه های تازه متولد شده، برای برپایی برنامه کاشت نهال خواهند بود.
(0) نظر
برچسب ها :
در بین مناطق ۲۲ گانه، شهرداری منطقه یک در مقابله با کرونا برتر شد


 شهرداری منطقه یک با بررسی اقدامات اجرا شده در مقابله با ویروس کرونا رتبه برتر مناطق شهرداری تهران را بدست آورد. 

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک  ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه یک با بررسی ۱۲ شاخص ارزیابی توسط معاونت آمادگی، مقابله و پدافند غیر عامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران مناطق ۲۲ گانه شهر تهران رتبه برتر مناطق رادر مقابله با ویروس کرونا طی سه ماهه سوم سال بدست آورد.

گفتنیاست برگزاری دوره های آموزشی، اخبار و اطلاعات ارایه شده در  فضای مجازی، توزیع اقلام بهداشتی، میزان مشارکت گروه های مردمی و... از جمله این آیتم ها بوده است.
(0) نظر
برچسب ها :
X